10 Temmuz 2014 Perşembe

yıl dönümü sürprizleri


geçen hafta evliliğimizin birinci yılını kutladık ve benim için hazırlık aşaması çok heyecanlı geçti. birinin sevdiği insan için sürprizler yapması onu mutlu ettiği kadar kendini de mutlu ediyor.
bu anlamda bayanlara önerim eşim - sevgilim bana  hiç değişik şeyler yapmıyor odun ya odun! gibi cümleler kurmadan onlara nasıl yapılması gerektiğinide göstermek lazım :)

aşama aşama anlatmak gerekirse işe süsleme kısmından başladım ki bence en can alıcı noktada bu oluyor :)
eve geldiği andan itibaren onu yalnız bıraktım ve küçük notlar ile yönlendirmeler yaptım

öncelikle oturma odamıza gitmesini istedim. ardından kapıyı açınca üstüne kalpler dökülecekti(fakat benim gıcık kocam bunu fark edip kapının arasından geçti ve dökülmedi :(  ) daha sonra bir yıl içinde çekindiğimiz fotolardan bir video hazırladım irem dericinin kalbimin tek sahibi şarkısı ile bence harika oldu. sonra salona gelmesi için başka not ve yönlendirmeler hazırladım. 

ardından masamızı hazırladım. masanın tavanına kalpler yapıştırdım. masaya ise fotoğraflarımızın çıktılarını dağınık bir şekilde yerleştirdim.
ikimiz içinde kağıtlardan amerikan servisi oluşturup üstlerine o akşam ki menüyü yazdım.

eşim için çok duygulu bir akşam oldu tabi benim içinde öyleydi. rabbim herkese gönülden seveceği bir eş ve birlikte geçirilecek mutlu bir ömür nasip etsin... esen kalın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder