28 Haziran 2014 Cumartesi

Priz & elektrik düğmesi yenileme

ELEKTRİK DÜĞMELERİNE BAHAR GELDİ :))))

                                                   
malumunuzdur özellikle benim gibi kiracı iseniz evinizi istediğiniz gibi dekore etmekte güçlük çekersiniz ve birde ev sahibiniz masraf olmasın diye evde değişiklik yapmanıza yanaşmıyorsa eski sisteme devam der ve hiçbir şeyi değiştirmezsiniz. 

elektrik düğmelerim her gözüme çarptığında of ya ne çirkin şeylersiniz diye içimden geçiriyor ve bir çözüm yolu arıyordum. sonunda fikrim geldi ve işte sonuçları...
arkası yapışkanlı olan kağıtlardan kafama göre bir şekil kestim
ardından elektik düğmeme yapıştırdım
aynı işlemi priz içinde yaptım fakat tek prizi kullandığım için diğer yandakileri kapatmayı tercih ettim.

bir kaç küçük süsleme ile son halleri...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder