28 Haziran 2014 Cumartesi

BASKI İLE DUVAR YENİLEME

                         KORİDOR DUVARLARI YENİLEME

                     
balkodaki denememin ardından artık ev içinde de değişiklikler yapmaya karar verdim. eşiminde desteğini ve fikirlerini alarak koridorları boyamaya başladım
.

ben renk olarak koyu gri kullanmak istedim. öncelikle duvarın bir yanını tamamen griye boyamaya başladım

eşim duvarın bu halini görünce pek beğenmedi e haksızda sayılmaz pek bir şeye benzemiyordu. ve oda bir kaç düzenleme yapılmasına karar verdi.  duvarın üst kısımlarını geri beyaza boyadım ve başladım baskı mı yapmaya ve en eğlenceli kısmıda burasıydı sanırım



ben sonuçtan çok memnun kaldım. duvarları kağıtlamak gibi masraflı olmadan en azından kendinizi mutlu edebilirsiniz. baskı çalışmasının daha detaylı anlatımı için buraya bakabilirsiniz. esen kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder