14 Ağustos 2014 Perşembe

düğün hazırlıkları (damat sandığı)


bir yıllık evli bir bayan olsam da nişanlı kızların değişik fikirler arayışını çook iyi bilirim. nişan düğün gibi organizasyonlarda bize özel bir şeyler olmasından büyük keyif alırız. bunun için yaptığım çalışmalardan bir tanesini yayınlıyorum ki evlenecek olanlara bir parça katkım olsun :)

geleneklerimiz arasında damada bohça götürme adeti vardır. damat ve ailesine çeşitli hediyeler götürülür. damada gidebilecek hediyelerden bir kısmını kozmetik eşyaları oluşturur ve bunu süslemek için  çeşitli yöntemler vardır
yöntem 1: tül ile süslemek
yöntem 2: ürünleri kutuları ile paketlemek
yöntem 3: el emeği ürünler çıkarmak (benim evim sarayın dahiyane fikirlerini kullanmak :D ) 


bu damatlık görünümlü sandığı boyanmamış olarak satın aldım, siyah ahşap boyası ile boyadım, sprey vernik ile vernikledim, çeşitli kurdele-düğme-kumaşlar kullanarak damatlık görünümü verdim. bohça götürdüğümüzde görenlerin ilgisini baya çekti ve beğeni topladı 
sandığın içine konulabilecek şeyler:
parfüm
deodorant
şampuan
duş jeli
tıraş köpüğü/krem/jel
tıraş kolonyası
tıraş sonrası bakım kremi
jilet seti/ tıraş makinesi
tırnak çakı seti
şimdilik aklıma gelenler bunlar sizler dilediğinizce değişiklik yapabilirsiniz. esen kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder