3 Eylül 2014 Çarşamba

bir doğum günü hikayesi


Post başlığımı hikaye olarak seçtim çünkü eşimin doğum gününü sabahtan akşama kadar kutlamak niyetindeydim ve çok şükür bir aksilik çıkmadı. hemen detayları ile anlatmak gerekirse geceden yaptığım duvar kağıdını telefon ekran resmi yaptım 

alarmı kapatmak için kalktığında hedeflediğim gibi güne gülümseyerek başlamıştı. sade bir kahvaltının ardından onu işe yolladım bende evdeki işlerime daldım tabi ki. bu arada o gitmeden telefonuna 10.30 için "maillerine bak" şeklinde bir alarm kurdum. saat 10.40 olduğunda hala aramayınca bu işte bir gariplik var araması lazımdı diye ben aradım. alarm çalmadı mı diye sorunca bir kahkaha attı garibim oda anlam verememiş günün bu saatinde ne alarmı diye neyse işte maillerini açınca onun için hazırladığım gazeteyi mail sayfasında gördü.

tabi eşimin bir şok hali yaşaması kaçınılmazdı. bu esnada kolları sıvadım ve akşama gelecek misafirlerimiz ve bu özel günümüz için pastalar hazırlamaya başladım.
menümüzde
* ıspanaklı börek
*balık yaş pasta
*balık cup cake
*midye/istiridye/deniz kabuğu(beğendiniz adı koyabilirsiniz :D) kurabiye
*patates salatası

ve günün sonu...
bence bir insana verilebilecek en güzel hediye "DEĞER" dir. sevdiklerinizin değerini bilmeniz duam ile. esen kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder