27 Ekim 2014 Pazartesi

hacdan gelen hediyeliklerrrrr :)

Hacımızı Allah'ın izni ile sağ sağlim gönderdik ve tekrar karşılamakta nasip oldu. Rabbim yaptığı duaları, ibadetleri kabul etsin. e şimdi bizlerde adettir Hacdan gelenler hediyeler getirir :)

bir hacı hanımı olarak burada görev yine çoğunlukla bana düştü erkeklerin bu işlerden pek anlamaması en başlıca neden. yine de teknoloji sayesinde haberleşebildik ve onu mu alsam bunu mu alsam diye sorarken birlikte karar vermeye çalıştık ama ikimizde bu anlamda zorlandık. maksat insanları sevindirmek ve sünnet olan hediyeleşmeyi gerçekleştirmek ama insan yinede kararsız kalıyor. bizim gibi kararsız kalanlar için buyrun bakalım neler yapmışız :)




 hediyelerin en öncelikli olanı Hurma ve Zemzemdir tabi ki. onun dışında ise ufak tefek hediye paketleri hazırladım. eşimin Mekke'den annelerimize getirdiği çok özel bir hediye oldu. hasretle oralara gitmek isteyenler için mübarek kabemizin örtüsünün yıkandığı koku

ailemizin genç kızları için toz sürme


erkekleri için kuka tesbih (çekildikçe rengi kararıyormuş)



küçük yeğenlere arapça şarkı söyleyen oyuncak


aynı zamanda her aileye seccade, tesbih, esans, takke, ayna


aile dışındaki gelen misafilerimiz içinde küçük bir paket hazırladım yine aynı süslemeyi kullandım kurdele ile seccadeye fiyonk yaptım ve bence gayet hoş oldu :)


bizim sonradan aklımıza geldi hacdan gelen kınada iyi olurmuş fakat artık oradan gelmişti artık kısmet olursa bir daha ki sefere dedik. umarım bu ibadeti yaparken etrafındakileri sevindirmek isteyenlere yardımım olmuştur. sevgi ve dua ile kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder