28 Haziran 2014 Cumartesi

DUVAR KAĞIDI MI BOYA MI?

DUVAR KAĞIDI MI BOYA MI?



merhabalar bende artık blogcanlar arasına katılmış bulunmaktayım.

 evde olduğum vakitlerde yapmaktan keyif aldığım her şey ama her şeyden bahsetmek istiyorum ki benim gibi evden çıkmak ismeyenler için yeni fikirler olsun. öncelikle en son yaptığım değişiklerden başlayıp geriye doğru gitmeyi planlıyorum. 
geçen haftalarda evimi saraylaştırmak için duvar boyamakla başladım
işe
.( ne duvar boyamak mı dediğinizi duyar gibiyim :)) 
evet bir bayan için duvar boyamak zor olsa gerek fakat biz bayanlar ne istedikte başarmadık deyip bir gazla işe başlıyoruz

öncelikle kendimize bir şekil belirliyoruz stencil yapmak için 
ben ilk yaptığım baskı çalışmasında ince naylon bir parça kullanmıştım (tencereleri korumak için sarılanlardan :) )
şeklimizin tamamını çizdikten sonra sıra kesme işleminde kesme işleminin kolay olması için ben yumuşak bir materyal seçtim siz daha farklı malzemelerde kullanabilirsiniz. kesim işlemini yaparken şeklin tamamını değilde ana hatlarını tercih ettim.
duvara yapıştırdığım stencilime fırça darbeleri ile duvara desenimin çıkmasını sağladım.
şeklin çıktığına emin olana dek boşluk kalmayacak şekilde boyadım(fırçayı dik tutarak fırça darbeleri yaptım aşağı yukarı boyamaya çalıştığımda desenimin tam olmadığını gördüm)

vee işte sonuçççç :))))

balkonuma ayrı bir hava kattığını düşündüm ve bu denememin ardından evin içine girmeye karar verdim. diğer çalışmalarımda görüşmek üzere şimdilik esen kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder