1 Eylül 2014 Pazartesi

peçetelik


ah fotoğrafını çektiğim ve yayınlamak istediğim ne kadar çok şey varda bir fırsat bulamıyorum. yaz günleri sizde öyle mi olur bilmem ama bir çırpıda geçip gidiyor. hoş zaten benim favori mevsimim sonbahardır. yaklaştığı için kendimi uzun zamandır görmediğim bir yakınıma kavuşacakmış gibi hissediyorum. 


şimdi gelelim bu gün ki yayınlayacağım posta. çok aramama rağmen dilediğimce bir masa örtüsü bulamadım. bu yüzdende peçete halkası almayıda bekletiyordum. bekle bekle nereye kadar deyip koyuldum işe.

öncelikle metre işi satılan renkli dantellerden aldım bunu almamdaki asıl amaç badilerimi süslemekti ki yaptım ve çok beğendim onuda yakın zamanda paylaşmayı hedefliyorum. neyse işte bu dantelleri evirirken çevirirken bir şekle semale soktum ve bence sonuç süper oldu.

dantelimizi yaklaşık 10-15 santim uzunluğunda kesiyoruz




iki ucunu birleştirerek dikiyoruz ( her uçtan bir kaç santim içeride kalacak şekilde)



çok sade olmaması için vazgeçilmezimiz fiyongumuzuda konduruyoruz bir güzel



bana göre sonuç sade şık ve gayet değişik denemek isteyenlere kolaylıklar dilerim esen kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder