10 Temmuz 2014 Perşembe

isme özel tatlı :)


ramazan günlerinde en çok ne çorba yapacağıma birde ne tatlı yapacağıma karar veremiyorum (ve zorlanıyorum) bugün annemden aldığım tarif ile lokma tatlısı benzeri bir tatlı yaptım tabi ki benim tarzıma uygun şekilde :)


1 yumurta
2 kaşık yoğurt
4 kaşık un
kabartma tozu

yani kek hamuruna benzer bir hamur yapıyorsunuz.normalde annem bunu kaşık ile şekil verirdi. ben bu defa krema pompasını kullandım ve dilediğim şekli verebildim. yağda kızartıp bire bir oranında kaynattığım şerbet ile tatlımı iftara hazırladım.

2 yorum:

  1. Ellerinize ve emeğinize sağlık pratik zekanız ile yeteneğinizin buluştuğu her noktada üst düzey yapıtlar ortaya çıkarmışsınız başarılarınızın devamını dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim geç olsada cevap verebildim sonunda :) insan mutluyken üretken olabiliyor, üretkenliğime verdiğin destekten dolayı ayrıca teşekkür ederim :))

      Sil