29 Haziran 2014 Pazar

Tepsi boyama

uzun zamandır tepsi boyamaya merak salmıştım fakat malzemelerini almaya pek fırsatım olmuyordu. sağolsun iş yerimden arkadaşımın elinde var olan tepsilerini okula getirmesiyle neredeyse altın bulmuş gibi sevindim. ve başladım tasarıma



insan ortaya bir ürün çıkarınca sanki çocuklarıymış gibi benimsiyor ve vazgeçemiyor ya da ben öyleyim :) hangisinden vazgeçmem gerektiğine karar veremediğim için seçimi bana tepsileri getiren hocama bıraktım. yine o zamanlar bir blogum olmadığı için aşamaları ile resimlememiştim. o yüzden genel olarak anlatacağım.

öncelikle ahşap tepsilerimin zeminlerini boyadım. ardından renkli çıktılarını aldığım resimleri dekupaj tutkalı ile transfer işlemini gerçekleştirdim. cupcake desenli olan resim için kendisinde bulunan puantiyelerden yapmayı tercih ettim. diğer bisikletli resim içinde minik kalpler çizdim. ve son olarakta sprey vernik ile vernikledim. ve ben bu işi çooookkk sevdimm :))))
sizde beğendiyseniz diye resimleride ekliyorum
güle güle kullanın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder