29 Haziran 2014 Pazar

renkli at kestaneleri

benim at kestanesi olarak nitelendirdiğim(başka bir adı varsada ben bilmiyorum :)) nesnelerden iş çıkışlarımda gözüme takılınca birer ikişer toplamıştım. bunlardan bir şeyler yaparım herhalde diye biriktirmeye başladım. fikrimin gelmesi sanırım 6 ay kadar sürdü. en sonunda onları başkalaştırmaya karar verdim. şuan için yapım aşamalarına ait fotoğraflarım yok fakat ilerleyen zamanlarda eklemeyi düşünüyorum

genel olarak anlatacak olursak; at kestanelerini çöp şişlere dikkatlice sapladım(yoksa parçalanıyordu) ardından onları akrilik boya ile boyadım sizler varsa sprey boya tercih edebilirsiniz emin öyle daha kolay olacaktır işiniz. 
yine daha önceden bir gün kullanırım ümidi ile dekupaj yöntemiyle süslediğim minik mısır tenekemin içini beyaz akvaryum kumu ile doldurdum ve rengarenk çiçeklerim oluverdi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder