25 Temmuz 2014 Cuma

kutu dekupaj (peçete kutusuna dönüşüm)


uzuunca bir aradan sonra tekrar merhabalar... bir süredir çeşitli sebeplerden dolayı paylaşım yapamadım ama paylaşımda bulunmamam evde boş durduğum anlamına gelmiyor :) dekupaj yapmak benim için inanılmaz keyif verici ve bu yüzden evde ne bulsam dekupaj yapasım var. 

bu yaptığım çalışmada bir çikolata kutusunun peçete kutusuna dönüşümünü paylaşmak istiyorum.

öncelikle kutuyu koyu mavi renk ile boyadım fakat tam anlamı ile zemindeki görünen resimleri kapatmadım çünkü zaten oraya çıktısını aldığım resmi yapıştıracağım için boya israfı yapmak istemedim :)
ardından kullanmak istediğim desen kağıdını dekupaj tutkalı ile kutunun üzerine yapıştırdım.
üç boyutlu bir görünüm kazandırmak için aynı desenden çıktısını aldığım kağıdı kestim
 arkasına karton parçası yapıştırdığım küçük desenimi kutu üzerinde aynı yere yapıştırdım

desenimdeki renklerden belirlediğim bir tonu boya karışımı ile elde ettikten sonra çöp şişin sivri olmayan kısmını boyaya batırarak kutu üzerine puantiyeler yapmaya başladım veeeee sonuç
aslında dantelden hazırladığım bir fiyonguda kutunun bir köşesine kondurasım vardı fakat bu defalık olmasın diye vazgeçtim. sizde kullanmak isterseniz diye desenide ekliyorum. esen kalın. dua ile...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder