4 Ağustos 2014 Pazartesi

mutfak kapı süsü (çoooook kolay)

anlatacak paylaşacak çok şey olmasına rağmen bir süredir yaşadığımız teknik aksaklıklardan dolayı pek fazla  post ekleyemiyorum. ve sanırım bu bir süre daha böyle devam edecek. şimdi nereden başlasam diye düşünerek dosyalarımı gözden geçirdiğimde mutfak kapım için hazırladığım süsü yayınlamaya karar verdim.



yapımı öyle basit ki anlattığım zaman bana hak vereceksiniz :)


çıktısını  aldığımız zemin kağıdımızı işinize yaramayan bir kartona yapıştırıyorsunuz ve kenarlarından kesiyoruz (desenimizin tam bitiş noktasından)


üzerine yapıştırmak istediğimiz yazı ve desenleride kartona yapıştırıp kesiyoruz. böylelikle üç boyutlu bir hava katıyoruz


ben öncelikle yazı şablonumu oluşturup yapıştırdım kalan boşluklara da diğer objeleri yapıştırdım. ve sonuç :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder