29 Temmuz 2015 Çarşamba

dekupaj kutu boyamalara devamm



ramazandı bayramdı derken yoğun bir yaz geçiriyoruz. kendi adıma bulduğum boşlukları da dolduran biriyim. tv karşısına geçip boş boş oturan biri olmayı hiçbir zaman istemedim bu sebeple de zaten tv almadık :) çalışan bayanlar evde daha çok sıkılırmış ya biraz haklılık payı da var. evde var olan malzemelerden sıkılanlar için değişiklik yapmak iyidir. bende öyle bir değişiklik yaptım bu ahşap kutu için.



düğünde damatcığımız için aldığımız kravat kol düğmesi setinin kutusuydu artık pek bir işe yaramıyor ve gereksiz yer kaplıyordu.


öncelikle içini saten kumaş ile kaplamaya başladım ölçüsünü alıp sıcak silikon ile yapıştırmaya başladım


yapıştırma sonucu ne kadar düzgün olsa da daha şık bir görüntü elde etmek için su taşı veya kurdele ile kenarları kaplamakta fayda var. evde aradığım malzeme olmadığı için o aşamayı şimdilik atladım.


krem sedef acrilik boya ile fırça darbeleri belli olacak şekilde gel git yaparak boyadım. zemindeki siyahı da kullanmak istediğim için böyle yaptım. ardından dekupaj yapmak istediğim bilgisayardan çıktı aldığım resmi kesip dekupaj tutkalı ile yapıştırdım. ve sprey vernik ile hem daha parlak hemde boyanın kalıcı olmasını sağlamaya çalıştım.


tek düze bir görüntü olmasını istemediğim için sıralı taş, dantel, püskül kullanarak daha havalı bir duruş elde etmeye çalıştım :)


ve sonuçta tam istediğim buydu dediğim bir kutu elde ettim. peçete yüzükleri koymak için salonda kullanılacak bir kutu oldu. sevgiler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder