23 Haziran 2015 Salı

şeker kaplarım (çikolata/şeker kutu süsleme)

uzunca zaman blogumu ihmal etmenin üzüntüsü içerisindeyim. benim için özel bir zevk olmasına rağmen hayat koşuşturmacasına buna pek fırsat vermiyor. zaman zaman benimde tembelliklerim oluyor tabi ki :) neyse ki şimdi buradayım ve yararlı olacağını düşündüğüm şık bir sunum önerisini paylaşmak istiyorum.




ben bunu minik kutuları misafirlerime hazırladım çeşitlendirilerek doğum günü, nişan, kına gibi organizasyonlarda da rahatlıkla kullanılabilir. 
öncelikle görselde ki kalıbımızın çıktısını alıyoruz kesiyoruz(düz çizgiler kesilecek yerler, noktalı yerler katlanılacak yerler). kullanmak istediğimiz malzemenin üzerine koyup kenarlarından çiziyoruz. ben renkli mukavva kullandım.

kesme işleminden sonra katlanılacak yerlere tırnak ütüsü yapıyoruz.


etiket olarak kullanmak istediğimiz malzemeyi de yapıştırıp kutuyu uç noktalarından yapıştırıyoruz.


yapıştırma işleminden sonra içerisini istediğimiz şekerleme ile dolduruyoruz. ben çikolata kullandım. isterseniz birleşme noktalarına fiyonk yapabilirsiniz ben kat izlerinden kutunun içine doğru itekledim bu görüntüsü de hoşuma gitti :)

bayramlarda evimize gelen miniklere armağanda edebileceğimiz ufak bir hediye olabilir. çeşitlendirmek sizin hayallerine kalmış :)
dilerseniz alttaki görselin çıktısını alıp renkli bir şekerde elde edebilirsiniz. 
sevgilerle...

(görsel yabancı siteden alıntıdır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder