12 Ocak 2015 Pazartesi

kar tatili kış tatili iş tatiliii :)))




belkide uzun yıllardır göremediğimiz kar yağışını bu yıl görebilmek nasip oldu. her kış dört gözle kar bekleyip kardan adam yapma, kar topu oynama hayali kuruyoruz ama bir iki gün yağıyor onda da yerde bile kalmıyordu. ama bu yıl kara doyduk resmen :) öyle doyduk ki okullar tatil bile oldu. benim için tatil planladığım ama yapmaya fırsat bulamadığım şeyleri yapmakla geçti resmen :)


tatilimin ilk günü eşimin akrabaları çaya geldi ve güzel bir akşam geçirdik


menümüz
* talaş böreği
* sade poğaça
* lahana sarması
*yoğurtlu patlıcan salatası
*kedi dili pasta
*cocostar pasta
* elmalı turta







ertesi sabah bir film açıp bir dönemin yorgunluğunu attım resmen :)



çok tembellik yaptım çoook ama bu beni genellikle bunalttı ve el işleri ile biraz biraz rahatladım.



gazete kağıdından sepet ördüm ilk denemem olduğu için pek muntazam olmadı ama olsun ben çok sevdim :))


bir sabah ortaokul arkadaşım emine bana kahvaltıya geldi nasılda iyi etti saatlerce sohbet ettik nasıl özlemişiz...


misafirlerim hiç eksik olmadı sağ olsunlar beni yalnız bırakmadılar. son misafirlerim de çaya gelmişti bu sevimli kuşları ağırlamak benim için ayrı bir mutluluktu :))



balona ip sararak avize yaptım sıradan olmasın diyede çiçekler ve kelebekler ekledim 


artık tatilin son günü olmuştu ve ben ne yapsam ne yapsam diye düşünürken aman canım atık yorma kendini deyip hint kınası ile parmağımın, gönlümün, ömrümün sahibine bir sürpriz yapıyım dedim :)) ve böylelikle tatili de bitirdik. geniş zamanlarda buluşmak duası ile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder