10 Temmuz 2014 Perşembe

kutu dekupaj



bir kaç ay öncesinde dekupaja aşırı derecede merak sarmıştım. neredeyse bulduğum her kutuya dekupaj yapasım vardı resmen ve çok sayıda yaptım. çoğunluğunu hediye ettim. yine hediye olarak yaptığım bir kutuyu paylaşmak istiyorum.


öncelikle kutuyu boyadım ve seçtiğim resmin iki adet çıktısını aldım. öncelikle birinci resmi kenarlarından kesip dekupaj tutkalı ile kutuya yapıştırdım. daha sonra resimde boyut kazandırmak istediğim şemsiye, kedi, şapka, ve kemer kısımlarını ikinci resimde kestim altlarına karton yapıştırdım (herhangi bir kolinin kartonu olabilir)resimde uygun yerlere yapıştırdım ve üç boyutlu görünüm kattım. ardından vernikledim. işin en eğlenceli kısmı olan yeri ise hediye edilmesi,hemen ertesi gün canım öğrencim zeynep dilem'e hediye ettim.


kullanmak isterseniz buda kullandığım desen :) esen kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder